2011. január 17., hétfő

Választásról

Az elmúlt hétvégén választó konferencián voltunk Kolozsváron, de még előtte hazamentünk két napra Perecsenbe. Ez a két nap nekem nagyon jót tett, egy kicsit kikapcsolódtam, lazítottam, felfrissülhettem és együtt lehetünk családunkkal. Aztán jött a választás. Azért vállaltam már a jelölést mert hiszem, hogy Isten akarta így, valamint én nagyon sokat kaptam az ifjúsági munkától és úgy érzem, hogy míg fiatal és szolgálatkész vagyok addig ezt a munkát nekem végeznem kell. De ennek ellenére nagyon szurkoltam sógoromnak, mert Józsa Zsolt, Rebekának a bátya és nekem jó barátom. Úgy gondolom, hogy ő mind személye és pozíciója szempontjából (teológus) is alkalmas lett volna erre a feladatra. De az Úr és a fiatalok engem választottak és ha már így van akkor szeretném ezt felelősség teljesen végezni. Nem is nagyon tudom mit kell tegyek, de azt hiszem lassan belejövök.
Nagyon fontosnak tartom az ifjúsági munkát, mert a mai fiatalokkal alapozunk meg a jövő gyülekezeteit, és ha ma nem tudjuk szolgálatra buzdítani ifjú társainkat, akkor 10 év múlva sokkal nehezebb lesz. Én is jónak látom azt, hogy minél több fiatalt vonjuk be az ifjúsági munkába, de a szolgálat az otthon kezdődik, nagyon nehéz megfordítani a sorrendet, akik nem tudnak otthon az ifibe, gyülekezetbe szolgálatot vállalni, azokra nehéz lesz számítani. Úgyhogy itthon kell elkezdeni!
Nagyon sok dolog vár rám a héten, ma szeretnénk meglátogatni egy szegény családot, mert szükségük van segítségre lelki, de fizikai szempontból is. Ezzel kapcsolatban nagyon érdekes, hogy úgy látom, felénk sokkal nehezebb megélni, mint Szatmáron, Váradon vagy Szilágyságban. Az emberek átlagban szegényebbek mint a nyugati részen, és nem csak a baptistákról van szó, hanem általánosan a régióról. Nem csak én vettem ezt észre, hanem vendégeink is megemlítettek ezt már többen is (Pedig nem is láttak mindent). De ennek ellenére szép itt élni és mi nagyon jól érezzük magunkat, az Úr sokat munkálkodik a mi életünkbe és imádkozunk, hogy minél több ember ismerje meg az Urat és Ő benne legyen gazdag.

4 megjegyzés:

  1. Hallgassa meg az Úr szívetek kérését!
    Ő tesz áldássá!

    VálaszTörlés
  2. Áldom az Urat értetek! Isten megáldja az ilyen szívet, mint a tietek is! Igazad van abban, amit írtál. De az ilyen helyzetben jobban formálódnak az igazgyöngyök. Legyetek eszközök továbbra is benne. OLyan jó a sok jó hírt hallani felőletek... a többit elmondtam már Rebinek:)

    VálaszTörlés
  3. Gratulálunk és az Úr áldását kivánjuk szolgálatodra!

    VálaszTörlés